Saturday, April 5, 2008

that cheap fucker.

bananya hari ani ari jadi sorang anak ane bahh.
anak ani bana-bana ku banci.
meluat ku meliat ya ato.
anak siapa ka tu, indungnya inda kali pandai membasarkan anak nya ato.
kedia ani lelaki, anak sapa, sapa bapanya, mana ya lahir, sapa gfnya, mandul ke inda, malastaa ku ingau.
yang ganya ku tau, ya ani ari jadi dan aku bana-bana banci ya ani.
sudah tah cheap, duii, muah lagi gula-gula seposen ahh.
at least, gula-gula nyaman lagi di makan. ani just kan meliat batang idungnya atu pun kan muntah.
matii matii.
poklan lagi toh. perasan kiut. muntah ku, bui, meliat muhamu yang inda jua telampau ok ato, udah tah itam lagam, perasan model. model rejek. kadai kaling pun inda mau menjadikan ya untuk patung dorang.
lau di bandingkan kau dengan tiang tau sampah belipstik yang memakai lagi badak kapur atu dengan kau, lagi bisai ku memilih tiang tau sampah atu.
hmm. anak ani jua perasan pandai waa. but skalinya, tsktsk, kucing ku pulang dapat ijazah.
HAHA.
antaa ehh anak ani.
pikirnya bini-bini ani sanang di tipu kali. sanangkan di bawanya sweet talk, yang membaigali ku mendangar atu.
bunyi macam macho anak ani. sekalinya betipun dangan aku, duiiiiiii, suaranya macam orang pondan. ketawa lagi macam keldai.
baik plang ku betipun dengan orang indon toh. dorang pandai lagi control macho.
matii matii.
ya ani bari banci ehh.
ya banci kan aku jua. time msn ucapnya fuck you tia, bitch tia. macam gagah usulnya. sekalinya lau ku balas, di blocknya aku. matii kaliiiii.
then di suuh nya kawannya add emel ku. kawannya ni plang marahi aku baa. buduuuuh kaliiii.
menyampuk banaa anak kawan gila bayi anii.

(pissed off mode. children under 12, please leave this blog, as it may cause damaged to your innocent MIB self. thank you.)

macam nada di marahinya aku ahh. macam aku besalah. cakapnya lau anak bayi atu bemasalah, ia yang interceptkan. cam bayi. padantah ya atu lau di bawa bekelaie, ya memblock orang.
buduuuuuuh taaaa banaaaaa kamuu beduaaa atuuuu.
ahernya cakapnya ya inda mau bekelaie dgn aku. awuuuuuuu. macam nada ya marahi aku, cakapnya inda mau kelaie tia.
hmm.
lagi skali aku ucapkan, selamat ari jadi, anak kan mati sial gila bayi. ku harap kau mati di langgar matuka on the way ko balek dari mall. dan mayat mu nada orang tekilala pai dorang humban saja ke dalam longkang.
amin.

THE AWESOMELY FUCKING END.

; akii.

No comments: